• Snelle levering
  • Sfeervol hoeft niet duur te zijn
  • Fysieke winkels door heel Nederland

Bestellen & betalen

 

Het plaatsen van een bestelling:

Stap 1 Shop op de site en plaats het gewenste artikel en/of artikelen in de winkelwagen.

Stap 2 Vul uw persoonlijke gegevens in ( als u al ingelogd bent, dan hoeft dat natuurlijk niet).

Stap 3 Kies de gewenste Verzendwijze:

PostNL: Uitsluitend bedoelt voor kleine woonaccessoires die wij als pakket kunnen verzenden. Maximale afmeting pakket is 100 x 50 x 50 cm en het maximale gewicht is 10 kg. De kosten voor deze verzending is € 6,95 per postpakket.

Ophalen bij een Furn4All locatie: U kunt uw online bestelling ook zelf GRATIS afhalen bij een van onze verkooppunten. U kunt bij het plaatsen van uw bestelling een keuze maken bij welke partner u het af wil halen. Nadat u de bestelling heeft afgerond en betaald, ontvangt u van ons een mail zodra wij de bestelling hebben afgeleverd bij het door u gekozen afhaalpunt. De levertijd van uw afhaal-bestelling zal gemiddeld 1 – 2 weken zijn (mits voorradig).

Grote zending:  Alle online-bestellingen van meubelen worden uitgevoerd door de firma Hoekstra uit Sneek. De meeste artikelen zijn uit voorraad leverbaar, waardoor uw bestelling zeer snel geleverd kan worden. Op werkdagen voor 12 uur besteld, de eerstvolgende werkdag bij u in huis. U kunt bij het plaatsen van uw bestelling ook zelf een bezorgdag doorgeven voor de levering van uw order. Vult u niets in, dan gaan wij ervan uit dat u de goederen zsm wilt ontvangen en geven wij onze vervoerder hiertoe ook de opdracht. Op de avond voor levering ontvangt u een bevestigingsmail van onze transporteur, hierin wordt een tijdvak van ongeveer 2 uren vermeld. Zodoende hoeft u niet de hele dag thuis te wachten. Het is daarom van belang om bij uw bestelling een correct e-mailadres en een correct mobiel nummer te vermelden. De bezorgkosten bedragen 8% van het aankoopbedrag, met een minimum van € 39,95 en een maximum van € 99,95.

Wij bezorgen uitsluitend in Nederland. Bovengenoemde genoemde prijzen zijn hier ook op gebaseerd, m.u.v. de Waddeneilanden. De bezorgkosten voor de Waddeneilanden zijn op aanvraag beschikbaar.

Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende:

  • Uw bestelling wordt afgeleverd achter de eerste deur op het afleveradres. Bij aflevering in een portiekflat waarbij geen lift aanwezig is of waarbij de goederen niet in de lift passen is dit in de centrale hal na de eerste deur.
  • De chauffeur zit alleen op de wagen. De spullen moeten dus ook door één persoon te vervoeren zijn. Uiteraard maken ze gebruik van verschillende hulpmiddelen. Alle wagens hebben een laadklep en de chauffeurs beschikken over (elektrische) palletwagens en steekwagens.
  • De chauffeurs beschikken voor de eventuele zwaardere goederen over een (elektrische) pompwagen, deze kunnen enkel over een vlakke en verharde ondergrond rijden.
  • U zorgt zelf voor het uitpakken van de materialen en de afvoer van de transportverpakking voorzover noodzakelijk.

 

Stap 4 Kies de gewenste betaalwijze.

Bij deze stap krijgt u vanzelf de betaalopties te zien die voor u van toepassing zijn.

IDEAL: Betalen met IDEAL is betalen met internetbankieren bij een van de deelnemende banken

PAYPAL: Betalen met uw persoonlijke PayPal account

REMBOURS: Online-bestellingen bezorgd door de firma Hoekstra uit Sneek bij u thuis (optie grote zending bij Verzendwijze) kunnen ook onder rembours geleverd worden, bij voorkeur per pin.. U kunt het volledige orderbedrag incl. de betaalopslag via pin of contant betalen aan de chauffeur bij levering. De kosten hiervoor zijn € 5,-.